בעקבות המצב ייתכנו עיכובים במשלוחים

לוגו

איך לבחור את הדאפו המושלם בשבילכם? (או בשביל הילדים שלכם...)

כמו כל מוצר אחר, גם דאפו צריך לדעת כיצד לבחור. על זה שדאפו הוא מוצר היסטרי שמאפשר לכם לבצע להטוטים, כבר סיכמנו (ואם אתם עדיין לא בטוחים מה זה דאפו אתם יכולים לקרוא כאן). אם ככה, עכשיו רק נשאר לכם לבחור את הדאפו שיתאים לכם, ושימו לב, הבחירה תשפיע על יכולות הלהטוטים שלכם! רגע לפני שאנחנו מדריכים אתכם כיצד לבחור  DAPO, אנחנו רוצים להזכיר שכל הדגמים שלנו הם מקוריים. חברת Mandala Sports היא החברה הגדולה ביותר בארץ ובעולם לייצור ושיווק של דפו. אנחנו היחידים שמחזיקים בתו תקן של מכון התקנים, ואנחנו מבטיחים אחריות על כל הדגמים שלנו. חשוב לדעת כי, כל הדגמים שלנו מאופיינים בעיצובים מקוריים וייחודיים, ככה שאתם תוכלו “למנדל” עם Mandala Star ייחודי שמתאים לכם. כל דגם שתרכשו אצלנו מעוצב על ידי מעצבים ואמנים ישראלים, אנשי מקצוע שיודעים בדיוק כיצד דפו צריך להיראות ולהרגיש בידיים. אז בואו נראה ונבין ביחד כיצד בוחרים דאפו.

מחפשים דאפו ולא יודעים איפה להתחיל?

הכירו את ה Mandala Star וגלו למי הוא הכי מתאים.

מנדלה סטאר הוא דגם הדאפו הקלאסי, שמוכר בזכות צורת הכוכב שלו בעל 8 הפינות. דגם זה הוא הנפוץ ביותר. כשמדברים על דאפו, דאפו סטאר, מנדלה סטאר, או מאקרה בדרך כלל אנשים מתכוונים לדגם מסוג הזה. דגם זה מתאים לשחקנים מגיל 6 ומעלה, הוא בקוטר של 69 ס”מ ובעל משקל של כ 330 גרם.

מנדלה סטאר- הדאפו הקלאסי
מיני סטאר- מתאים לילדים ולג'גלינג
נינג'ה- צורה יחודית לתרגילים חדשים
מנדלה סטאר פרו- מתאפיין בבד שלא מחליק.

האם אתם מתכננים לרכוש את הדאפו הראשון שלכם?

ככלל הגודל המסורתי של הדאפו כפי שצויין הוא 69 ס”מ ומשקל של כ-330 גרם. דאפו גדול וכבד יותר מאפשר אחיזה ושליטה טובה יותר למתחילים. הדגמים הקלאסיים הינם המנדלה סטאר כפי שצויין.

אם זה הדאפו הראשון שלכם, ההמלצה הכי גורפת עבורכם היא רכישת דגמי PRO. מנדלה סטאר פרו מותאמים לשחקנים אשר אין להם ניסיון עם הדאפו, ככה שתהיה להם דריסת רגל קלילה. במילים אחרות, עם מנדלה סטאר פרו הרבה יותר קל להתחיל. הבד המחוספס בצד האחורי מאפשר אחיזה טובה יותר בדפו ופחות “בריחות” שלו. כמובן, אם אתם מחפשים להוציא מעט פחות תוכלו גם לרכוש גם את הדגמים הרגילים של  מנדלה סטאר באיכות מצוינת.

אם אתם מחפשים להנות ממקוריות, או אולי כבר יש לכם דאפו רגיל, אנחנו מציעים לכם להנות מהנינג’ה. דאפו נינג’ה המכונה Ninja Star הוא דגם מיוחד למי שרוצה להתנסות עם דפו שמרגיש קצת אחרת ביד. הנינג’ה מגיעה בגודל ובמשקל קטנים יותר, אך עשויה מאותם בדים איכותיים, ובכך שומרת את החוויה של השימוש במוצרים הרגילים. עוד כדאי לדעת שהנינג’ה הוא פיתוח ישראלי של אמן הג’גלינג יהונתן דהן, שחיפש צורה ייחודית שתאפשר תרגילים חדשים. מבחינת משקל, הוא קל יותר ולכן מעט קשה יותר למתחילים.

מה עוד יש לכם מעבר ל-PRO ודגמי נינג’ה? יש לכם את המיני סטאר. אם אתם רוצים לרכוש דפו עבור ילדים קטנים, לפעמים יהיה עדיף לרכוש את המיני. אגב, גם מבוגרים משתמשים בדגמי דפו  מיני בכדי לבצע להטוטים וגם ג’אגלינג. כמובן, עם דפו גדול יהיה קשה לבצע ג’אגלינג (עד כדי כמעט בלתי אפשרי).  ה MINI STAR, היינו מהדורה מוגבלת, קטן בחצי מהגודל של דאפו סטאר רגיל. דאפו מיני מיועד לילדים קטנים בני 6 ומטה, שלא מסתדרים עם הדגם הרגיל וכן לאנשי ג’אגלינג לשימוש של ג’גלינג כמו עם כדורים.

צרו עמנו קשר אם יש לכם עוד שאלות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן