בעקבות המצב ייתכנו עיכובים במשלוחים

לוגו

יש לנו דאפו! עכשיו איך להתחיל?

גיליתם את המוצר שנקרא דאפו, מיהרתם לרכוש אותו כי התלהבתם בטירוף ממנו, אבל כשהגעתם הביתה הבנתם שצריך ללמוד כיצד לסובב אותו ולעשות תרגילים. ובכן, אנחנו כאן בכדי לתת לכם מספר טיפים לגבי תרגילים עם הדאפו של מנדלה סטאר – מה חשוב וכדאי לדעת?

רגע לפני שאנחנו מדברים על דפו, בואו לרגע נבין משהו נקודתי – כל משחק חדש יצריך למידה מסוימת. על אחת כמה וכמה אם מדובר במשחק כל כך היסטרי כמו DAPO. מדובר במשחק שאפשר לקחת אותו לכל מקום, להנות ממנו בטבע כמו גם בבית. אפשר לבצע עם הדפו כל מיני להטוטים ותרגילים, מה שכמובן יחייב אתכם ללמוד את התרגילים האלו. אבל אל-חשש, יש דרכים ושיטות להפוך את תהליך הלמידה לממש פשוט וידידותי.

תהליך למידה של דאפו מנדלה סטאר

אתם צריכים לזכור, מדובר בתהליך ויכול להיות שהוא יהיה מעט מתסכל בהתחלה, אבל אסור להתייאש. בכל זאת, כיצד מתחילים עם מנדלה סטאר? אם רכשתם DAPO ואתם כעת מעוניינים לדעת כיצד לתפעל אותו, קודם כל כדאי לדעת שישנם שיעורי למידה על דאפו באתר האינטרנט שלנו ובערוץ היוטיוב. כל המידע בחסותנו, חברת מנדלה ספורט בנוסף אנו מעבירים שיעורים וסדנאות ואתם מוזמנים ליצור איתנו קשר למידע נוסף.

מעדיפים ללמוד כיצד להשתמש בדאפו בכוחות עצמכם?

אם לא ממש מתחשק לכם להירשם לקורס בכדי ללמוד כיצד ללהטט עם דאפו, אנחנו נציע לכם לעיין כאן באתר שלנו ולגלות המון מידע שימושי. ריכזנו כאן עבורכם מידע לגבי למידה על דאפו, למידת תרגילים עם DAPO STAR, למידת ג’אגלינג עם מיני דאפו ועוד.

תוכלו להסתייע בסרטני YOUTUBE ללמידת תרגילים בסיסיים ומורכבים

באתר YOUTUBE, תוכלו לכתוב בתיבת החיפוש– “מנדלה סטאר” ולעקוב אחרי הערוץ שלנו Mandala Sports. בערוץ היוטיוב שלנו מתעדכנים סירטוני הדרכה. מומלץ להתחיל מסרטוני ההדרכה הבסיסיים שלנו- סרטוני ההדרכה הרשמיים של מנדלה סטאר. כמו כן ישנם סרטונים המסבירים על הדגמים השונים, וסרטוני הדרכה ל Ninja Star.  אם אתם צריכים מידע נוסף, אתם תמיד יכולים גם לפנות אלינו. בין אם מדובר בימי הקורונה או בימים רגילים, בכל מקרה הדאפו הוא תעסוקה מופלאה.

אנחנו ממליצים לכם לאמץ את ה-DAPO לחייכם, ותוכלו לעשות זאת באמצעותנו – אונליין. מבלי לצאת בכלל מהבית, תוכלו לרכוש מאיתנו דאפו עם תו תקן של איכות מובטחת. וכשתצטרכו לדעת כיצד מבצעים תרגילים, אנחנו נדאג לעשות הכול בכדי לנסות לסייע לכם. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן