בעקבות המצב ייתכנו עיכובים במשלוחים

לוגו

תעסוקה לימי הקורונה ולכל השנה: מה זה דאפו - מה עושים אתו?

אם לאחרונה שמעתם את המילה “דאפו” ולא הבנתם במה מדובר, אז אנחנו ממש שמחים להיות הראשונים שעושים לכם סדר ומסבירים על הדאפו ועל מה שעושים אתו. בואו נכיר יותר מקרוב דרכי תעסוקה לילדים שהן אטרקציות לכל דבר. על הדרך, דאפו גם מפתח את הילד בכמה וכמה בחינות. בואו נדבר על זה. מה כולנו רוצים בחיים האלו, אם לא להנות מהם ועל הדרך גם לפתח את עצמנו? דאפו מציע בדיוק את השילוב האולטימטיבי הזה של הנאה ואתגר גם יחד. הדאפו בנוי מ-4 שכבות של בד לייקרה, ולרוב יגיע בצורת כוכב. המשקל והמבנה המדויקים של הדאפו למעשה תורמים לדיוק הסיבוב והיכולת לייצר שפע של תרגילים. כשמסתכלים על הדאפו קשה להתעלם מהעיצוב שלו הכולל תפרים בצורת זיגזג, סרטים צבעונים שמחזיקים את הבד, גוונים וצבעים שונים היסטריים.
דאפו מנדלה סטאר ומה שאפשר לעשות איתו.

כל מה שרצית לדעת על דאפו – להטוטים או "תרופה" לבעיות קשב וריכוז?

רגע לפני שמבינים מה עושים עם הדאפו, בואו לרגע נתעכב על ההיסטוריה של האינסטרומנט הזה. ככל הנראה, המשחק התחיל בהודו. מספרים כי בחור ספרדי עם בעיות קשב וריכוז, בעצם היה האדם הראשון שהנגיש את ה”משחק” לציבור. מאז הדאפו סטאר עבר מספר גלגולים עד לדגם המנדלה סטאר המוכר והאהוב. אנחנו שמים את המילה “משחק” במירכאות מתוך סיבה מסוימת. שימו לב, הדאפו הוא הרבה יותר מאשר עוד משחק להטוטים. מעבר לכך שתוכלו לבצע כל מיני תרגילים מדהימים עם הדאפו ולהרשים את כל מי שמסביבכם, אתם תוכלו לחדד גם את הקשב והריכוז שלכם. במילים אחרות, ה  dapo מיועד לאנשים אשר סובלים מבעיות של קשב וריכוז, וגם לכאלה שאוהבים אתגרים.

לא רק FUN: דאפו מיועד לכל מי שמעוניין לחדד את יכולות הקשב והריכוז

כל אחד מאיתנו יכול להוביל לשיפור עצמי, כל אחד יכול לשפר את הקשב והריכוז אצלו, או אצלה. גם אם אתם לא סובלים מבעיות של קשב וריכוז, יהיה כדאי להתנסות עם הדאפו  שלנו- המנדלה סטאר. סמכו עלינו, לפתע אתם תבינו עד כמה משימות מסוימות מצריכות ממכם ריכוז וקשב.

וזה לא אומר שהדאפו הוא משחק שקשה לתפעל אותו, ממש לא. זה פשוט אומר שיש כאן טכניקות מגניבות שכדאי ללמוד אותן. וזו הנקודה לציין  כי ניתן גם להירשם לקורסים וסדנאות של דאפו אצלנו . אם אתם רוצים לעשות ג’גלינג, או ללהטט עם הדאפו, אתם יכולים לעשות זאת יחד עם מקצוענים שילמדו אתכם את הטכניקות השונות.

דוגמא לעיצובי הדאפו המיוחדים שלנו

רכישת דאפו באינטרנט: ממי מומלץ לרכוש ומדוע?

בימינו אמנם יש מספר יצרנים של דאפו, אבל יהיה מומלץ לרכוש את הדאפו אך ורק מיצרנים וממשווקים שמספקים לכם מוצר עם תו תקן של איכות. אנחנו כיום מובילים את השוק, חברת מנדלה ספורט היא היצרנית והמשווקת הגדולה ביותר בארץ ובעולם של דאפו עם המותג הבלעדי שלנו המנדלה סטאר. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר, ואנחנו נכוון אתכם אל הדאפו המדויק ביותר עבורכם. צרו קשר עוד היום, בהצלחה ותהנו!

אין כמו משחק משותף יחד עם חברים במנדלה סטאר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן